Mitt lilla fejs å jag

Hej hej.

Idag har jag för första gången varit på ansiktsbehandling. Jag fick nämligen ett presentkort på en sådan av Åsa och Emma när jag fyllde år förra(!) året. Jag är inte direkt snabb jag vet. Det blev till att hastboka in en tid för att det inte skulle hinna löpa ut.
Det var himla gött med lite ompysslning i fejjan kan jag säga. Förutom vid portömningen dock. Man fick välja om man ville ha massage eller portömning. Och jag tänkte att jag nog har mer nytta av alternativ nummer två, men trodde i mitt stilla sinne att det skulle vara en mild behandling. Ikke! Det gjorde ont som satan. Men nu är jag len och fin som en babyrumpa. Hon tog till och med bort de där vita små talgprickarna som jag hade lite här och var. Och för att sammanfatta det hela så är jag alltså mycket glad för presentkortet!

Ikväll är det dags för tisdagsträning på buggen. Längtar tills dess för det är galet roligt att bugga. Det ryktas även om att vi ska få pröva-på Lindy Hop, det kan också bli kul. Igår på buggkursen var det dock lite mindre roligt, för mina byxor bestämde sig för att spricka på väg dit. De var ju rätt slitna så jag should have seen it coming. Men det var bara att dansa och se glad ut och och hoppas att det inte märktes. Vilket det antagligen gjorde...

Som vanligt vet jag ju om att jag är värdelöst långsam på att blogga. Men det blir ju att jag drar mig för det när inläggen samlas på hög och så blir det inte av alls. Eller så kommer det trettio samtidigt. Men om det är okej att jag skriver bildlösa inlägg med ganska ointressant innehåll lite då och då kanske jag kan klämma fram några inlägg lite oftare. Kanske.

Hej då med dig.


Kommentarer
Postat av: MoA

Du menar menlösa och bildlösa inlägg som jag skriver? Självklart är det okej. Skriv bara. =)

2011-10-01 @ 17:09:25
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0