Pump up the Battle 2011

Ikväll ska jag följa med Stina till Storsjöteatern där det ska vara en show som heter Pump up the Battle. Hade aldrig hört talas om det innan. Men nu har jag läst lite om det och det verkar vara en slags street battle mellan olika dansare i stilerna break, popping, locking, hiphop, house. Och som jag förstod det är detta någon slags tävling där vinnarna går vidare till final i Stockholm. Innan den show vi ska till så kommer det vara try-outs där lokala dansförmågor får vara med och battla för att få en chans att vara med och battla med de riktiga dansarna i showen.
Det kan nog bli hur schysst som helst!



Jag är väldans glad att Stina tar med mig på sådana hära tillställningar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0