Gymdags

Sitter just nu på bussen på väg till BC. Förstår faktiskt inte hur det ska gå till med tanke på att jag har sån galen träningsvärk från igår att det känns som mina axlar och lår ska gå av när jag rör mig. Med andra ord var det inte bara inbillning att passet var jobbigt igår.

Det har ganska precis blivit klart att jag åker upp till Umeå en sväng i helgen. Emma ska bila upp för att träffa sitt gäng, så då passar jag på och samåker och hälsar på Moa och Jocke. Det ska bli jäkligt skoj:) Sen blir det också mycket trevligare att åka bil med Emma än den där helvetesbussen.

Passdags. Önska mina axlar och lårmuskler lycka till. (ps sitter inte på bussen längre ds)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är verkligen periodare du Anneli.. :)

2011-10-18 @ 18:48:50
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: A

Haha jag vet. En obotlig periodare dessutom!:)

2011-10-19 @ 13:30:05
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0