Crossfit

Idag är det onsdag och det brukar innebära PT Challenge. Det är i normala fall ett pass där man får slita arslet av sig och gärna vill dö en smula.

Men, nu hade vi en ny instruktör och han tyckte att det kunde vara roligt att köra Crossfit på dagens pass. Roligt!? För i helvete vad jobbigt det var. Men jag måste dock erkänna att under de små microstunder då jag inte ville lägga mig ner gråtandes i fosterställning för att sen skjuta mig själv, var det faktiskt ganska roligt.
Vi får väl se vad han har på lut åt oss till nästa vecka. Men då kanske jag åtminstone kan förbereda mig lite mentalt.


Nu ska jag försöka masa mig ur soffan för att göra något vettigt. Men det känns tveksamt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0