Nu är det fan nära!

När vi bokade biljetterna har jag för mig att det var cirka 17 veckor kvar till avfärd. Nu är det helt plötsligt bara två veckor kvar. Helt galet! Denna resa var en lite impulsgrej från början. Tillsammans med Lisa och Peter hade jag och Simon börjat spåna på en eventuell resa nästa år. Tre dagar senare kom vi på att varför gör vi det inte redan i maj? Ja varför inte egentligen?

Sagt och gjort, sen satt vi där med fyra bokade biljetter. Hoppas att vi tar oss dit bara, för vi har snålat till och valt världens skitflygbolag. Men vi får se det som en del av äventyret:)

Vi har ingen riktig plan för resan. Vi har bokat flygstolar till och från Bangkok och sen tar vi det som det kommer. Den enda egentliga planen vi har är att vi ska ta dykcert, vilket ska bli jäkligt kul. Sen får vi som sagt se vart vi hamnar.

Jag är så jäkla pepp och det ska bli så sjukt roligt! Jag är nog lite extra peppad eftersom att jag aldrig flygit utomlands. Jag bilade ner till Tjeckien med min morbror och hans fru när jag var 13, men det börjar banne mig bli preskriberat. Plus att det enda hav jag såg då var när vi åkte färjorna till och från Danmark.

Sen har jag ju heller aldrig badat i ett hav. Eller nu ljög jag. Jag tog ju faktiskt ett simtag uppe i Umeå för något er sedan:) Det var dock inte riktigt lika varmt som det kommer vara i Thailand.:)

Anywho. Snart åker vi som sagt och jag är galet PEPP!






Hej då med er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

GUD SÅ ROLIGT! :D Spontanresor är det bästa! Mycket lycka med allt, ha det underbaaaaart!

2011-05-14 @ 11:17:20
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: A

Tack stumpan!! Ska hålla tummarna för att ingen ny supermonsun kommer bara:) Bäst man packar armflytkuddarna för säkerhetsskull:)

2011-05-14 @ 14:40:36
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Z

Du är så värd detta! Vad mysigt du å Simon kommer ha det!! Puss!!

2011-05-14 @ 19:38:57
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

såg på zandra's blogg att du blivit så smal.

grymt bra gjort, hur har du lyckats med det :)?

blir ju så nyfiken hur folk går tillväga, haha.

2011-05-20 @ 21:51:10
URL: http://chixdiggit.blogg.se/
Postat av: A

Tack ska du ha!:) Hehe jadu jag vet inte riktigt. Nä men mitt framgångsrecept har nog varit att äta på regelbundna tider, inte äta för sent, styra sötsaker till helgerna och i övrigt skära ner lite på kolhydrater. Och sen träna förstås! Det är betydligt mycket lättare när man är två, så att man kan peppa varandra när det känns motigt:)

2011-05-20 @ 23:30:14
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0