Datorj*vel och lite götta.

Jag vill bara passa på att gnälla lite. Min dator är död. Eller jag tror att det är batteriet, men den går vilket som inte att använda. Det är ju tur att jag har jobbdatorn som jag kan surfa på, men det är galet störigt att inte kunna titta på filmer eller serier. Sen är det också tur att jag har Spotify i mobilen, annars hade det varit riktigt kris.

Okej, det här kändes ju som ett tvättäkta i-landsproblem, sorry. Men det stör mig likförbannat. Ska köpa ett nytt batteri när vi kommer hem från Thailand så får vi se om jag kan sparka igång den gamla kraken.

Nu till något helt annat. Är det någon som testat dom här?


Det har inte jag eftersom att jag för tillfället ett litet godisförbud. Men jag är faasligt sugen! Särskilt på Strawberry Cheesecake. Förbudet upphör nästa fredag och då jäklar ska dom invigas:).

Jag älskar choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0