Badrummet

Mitt badrum är äntligen färdigt. Nu är det slut på gnällandet. De blev helt klar fredagen före julveckan. Jag är riktigt nöjd!

Här kommer bilder. (Före-bilderna har ni redan sett men nu kommer de igen)

Före:


Efter:


Lite skillnad va?

Jag måste säga att det var rätt drygt under tiden de höll på med jobbet. Men det gick ändå fort. De var ju tvungen att speeda på som satan med tanke på att mitt badrum egentligen inte skulle ha fixats före jul. Under tiden arbetet pågick gick endast toaletten att använda. Den stod löst på golvet och man fick spola med en vattenhink. Det gick ju rätt bra förutom att jag höll på att välta ett par gånger. Det hade däremot kunnat blivit jäkligt otrevligt.

Tack och lov behövde jag aldrig använda den ofräscha duschvagnen som låg sju mil bort. Duschning hos Simon och på gymmet fixade biffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0