New York

Igår jobbade jag i garderoben på New York, källaren på gamla Olearys. Det är nya ägare nu, bland annat vaktNiklaz. Han frågade mig förra veckan om jag ville ta garderoben där och vid ett obevakat tillfälle sa jag ja.



Meningen var att det bara skulle vara "smygpremiär" igår. Men det blev fullt. Jag var ensam i garderoben så det blev hyfsat körigt när den lilla tändsticksställningen galgarna hängde på, rasade  fyra fem gånger. Skitbygge. Jag fick lite assistans från en en tjej från plocken och till sist gick det att få någon slags ordning i alla fall.

Det var ganska roligt att vara tillbaka i krogsvängen igen, men vi får allt se hur mycket jobb jag kommer ta på mig framöver. Jag är ju trots allt en pensis på kvällarna. Nästa helg ska jag dock jobba både fredag och lördag.

Just nu är jag och Emma in the making inför kvällens maskerad. Vi kommer bli väldigt tjusiga. Fast jag har insett att jag kommer känna mig mer eller mindre naken. Det är något som jag genast ska styra upp.

Nu finns ingen mer tid. Jag återkommer med bilder från kvällen. Det vill säga om jag inte är bakis resten av detta sekel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0