Mer firande

Usch, när man lägger upp det så här, känns det som att jag har supit varenda helg den här hösten. Men efter den där helgen har jag i och för sig inte druckit något så det kanske jämnar ut sig:).

Denna helg, som var runt den första oktober, hade jag en jättehärlig heldag med min fina Emma. Vi lunchade, gick jättemycket på stan och sedan blev jag bjuden på god middag. På kvällen stod utgång på menyn och vi fixade oss och for hem till Simon. Där blev det lite förfestdrickning tillsammans honom, Joel och Micke.

Återigen blev det utgång och även denna gång till Larrys. Takida hade tydligen varit där så det var mycket folk denna lördag också. Vi kom i och för sig dit när de precis hade slutat. Det gjorde inte mig så mycket, de är så jäkla uttjatade. Det var länge sen jag drack så mycket på krogen. Och full blev jag! Huvvaligen. Men jag hade dock skitroligt.





Så bakis som jag var dagen efter detta har jag inte varit på riktigt länge. Bajs vad dåligt jag mådde. Skitsprit.


Kommentarer
Postat av: MoA

Jag ääääälskar simon! Så jävla skön! =) Haha! Och jag måste säga att du ser ut som en puma. Hot mama!

2010-10-26 @ 14:15:32
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0