Flhip Flhop

Igår bjöd Stina mig på teater på Storsjöteatern. Nanne hade bangat. Flhip Flhop hette dem och det var två killar från Storbritannien som hade en show. Det är lite svårt att förklara vad det handlade om. Men om man kort ska sammanfatta så var det en teater om två målare som gjorde en komedi om en vanlig dag på deras jobb. Det innehöll beatbox, sång, spex, mycket olika sorters dans och en stor portion humor.



Jag tyckte att dom var asbra. Dom var hur duktiga som helst och jäkligt roliga. Det enda som var störigt var att det var en massa småkids där. Det förstår jag inte alls med tanke på att det var på engelska. Jag hade ett par ungar bakom mig som konstant satt och prasslade, viskade, skrattade och gnällde. Som toppen på moset fick ungjäveln hicka. Stina gav dom ett redigt stink eye och sen vart hon tyst. Hehe.

Jag hittade ett klipp där en av deras beatboxgrejer var med. Kanske får man en liten bild av vad de pysslade med iallafall.



I morgon är det maskerad i Vällis. Jag är jättepepp! Hoppas alla har lagt ner energi på att klä ut sig. Emma G kommer hem till mig på dagen och så ska vi spöka ut oss. Emma T ansluter sig senare när hon har kommit från tåget. Det blir stressigt för henne stackaren.

Ikväll hade jag egentligen önskat mig en lugn och fredlig mysa-ner-sig-i-soffan-kväll. Men vid ett obevakat tillfälle har jag sagt ja till att jobba. Ingen vila här inte!

Kommentarer
Postat av: MoA

Din satans mamma tjuv! JUST DET! haha... och med det vill jag bara ha sagt att jag är avundsjuk. Den där teatergrejen verkar ju klockren. =) Sen måste jag säga att jag oxå är lite avvis på vällis-fest. Jag vill oxå. =( Hoppas ni får kul iaf och du måste lova att sjunga en liten sång för mig med. =) Kram

2010-10-29 @ 13:10:15
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0