Uppdatering badrum.

I går stötte Simon på grabbarna i trapphuset som renoverar toaletterna. Han kollade med dem när de trodde att de skulle nå min lägenhet. Svaret var att trodde inte att det skulle bli före nyår. Det är massor att göra och de är lite kort om folk. Sen tyckte de att det är bättre att vänta till efter nyår än att börja nu och kanske inte hinna klart till jul. MEN, de visste inte säkert.

Vad fan! Jag håller aboslut med om att det är bättre att ta det efter nyår, för jag vill ju som sagt inte bo i en byggarbetsplats över jul. Men man vill ju få klara besked. Jag har ju hållit mitt badrum helt tomt i över en och en halv vecka, för inget.

Jag ringde till Östersundsbostäder i morse för att få reda på vad som egentligen gäller. Han skulle kika på det men vart samtidigt ganska sur på entreprenören. De har tydligen ingen rätt att säga när det ska vara klart eller inte och ska i stället hänvisa till Öbo. Dessustom är det Öbo som bestämmer om det blir före eller efter nyår. Whatever, det där får dom ta med varandra. Jag vill ha ett svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0