So much to do, so little time.

Det känns inte som att man har tid att jobba idag. Egentligen skulle jag vilja åka hem och styra upp inför forum så att det inte blir så stressigt ikväll. Vi kommer bara vara borta i tre nätter, men känner jag mig själv rätt kommer jag släpa med mig ett halvt bohag. Tanken är att allting ska packas och fixas ikväll så att det kan bli avfärd direkt efter jobbet i morgon.

På listan idag står; handla det sista till outfiten, handla lördagsmiddagen med Emma, handla lite övriga smågrejer, gå på bolaget, köpa biljetter, sola, tvätta, förbereda, laga och frysa maten tills på lördag, sy det sista på dräkten, testa hela outfiten, tvätta, städa och till sist packa allt. Det kommer gå fint det här.

Igår träffades alla åtta i förskolan i Ås och satt och pysslade. I fyra och en halv timme höll vi på. Det kändes som att man var tillbaka till syslöjden igen. Det klipptes, nålades, syddes och målades. Det var jäkligt trevligt och det är ett riktigt bra gäng som vi ska bo med.

Jag hann också med mitt tandläkarbesök på morgonen igår. Det var fort gjort. In och ut på 35 minuter och vips var jag två och ett halvt tusen fattigare. Vilken jäkla timpenning dom har. Det blev ju som sagt lite billigare eftersom att jag fick 300 i tandvårdsbidrag. Wohoo. Näe, fortfarande not cool.

Jag är galet pepp inför helgen och förväntar mig att det kommer bli sjukt roligt. Jobbigt att vara ifrån Simon så länge bara.

Det kommer inte bli mindre stressigt när man kommer hem på söndag. Direkt efter hemgång är tanken att jag ska åka över till pappa för att fira fars dag. Sen när jag väl kommer hem till lägenheten på kvällen måste jag tömma mitt badrum, för på måndag kommer dom och börjar renovera där Det ska bli jäkligt skönt, med tanke på att det ser ut som skit just nu. No more äcklerandig tapet. Jag är däremot inte så jäkla pepp på att gå ut och göra både ettan och tvåan i en duschvagn i granngården. Huvva. Får se hur jag löser det lilla problemet.

Kommentarer
Postat av: Z

Fan vad fullt upp du har men fan va roligt du kommer få i helgen. Jag har aldrig varit på forum. Fan va fräscht att dom ska göra om på toa, det ville jag när jag bodde där, ska dom göra om alls lägenheter/toa? Får du välja tapet lr gör dom det? Du kan ju springa över till Emma och göra ditt ju, annars passa på på jobbet eller springa till Ronny som bor nära haha. Ditt golv i hallen blev så jävla snyggt, du har fått till det riktigt fint, har alltid trivts bra i din lägenhet. Längtar efter Mario kvällar!!! Ringar i din fullspäckade helg;) Jag är ledig;) Kraaam!

2010-11-10 @ 09:50:30
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: MoA

tjenis penis! Du som typ inte verkar ha nåt för dig.. Vad ska du göra nästa helg?

2010-11-10 @ 14:20:53
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: A

Z: Jag tror också att det kommer bli galet roligt! Är sjukt pepp! Jag ska ge en full rapport om hur det var efteråt så får man se om forum är något att ha eller inte:)

Japp man får tydligen välja mellan fyra färger i badrummet. Har inte sett proverna än bara. Hoppas på att det inte är randigt bara:)

Jag vill också spela Mario! HaHa

Vad härligt att du är ledig! Hoppas du får en jättebra helg! Vi kanske hörs i helgen då:)



M: Än så länge står inget i kalendern för nästa helg, tro't eller ej:) What did you have in mind?:)

2010-11-11 @ 09:12:08
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0