Slut som artist

Jag är sjukt trött. Ändå somnade jag i soffan med Simon igår rätt tidigt, så jag har ändå sovit länge i natt. Det har inte hjälpt. Hoppas på bättring i morgon. Jag lär väl somna i någons armar på buggen ikväll:).

Det jag egentligen ville säga var att jag har haft en galet rolig helg. Den bästa på riktigt länge. Sen var vi ett sånt jäkla härligt gäng som bodde tillsammans i stugan.

Jag kommer skriva mer om forum i veckan och samtidigt lägga upp bilder. Stina har fixat så att min dator har fått en välbehövlig dammtömning. Med lite tur dör den inte varje gång den blir lite varm nu. Men därav kommer inga bilder förrän jag har datorn i min ägo igen.

Utan att passera hemmet på väg hem från forum åkte jag över till papsen för att fira fars dag. Det var trevligt. Väl hemma var det badrumstömning. Nu hoppas jag att hantverkarna har tagit på sig jobba-fort-skorna så att det där blir klart på ett litet kick. Så fort jag har fått nyckeln till den härliga duschvagnen ska jag välja vilken färg jag vill ha. Hoppas att det finns några fina att välja på.

Nu ska jag gå och leta rätt på lite motivering för att klara av dagen. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0