Förberedelser

Var lugn. Jag är inte inne i min sedvanliga bloggkoma, ännu. En uppdatering från helgen som var SKA komma snart. Jag har bara inte haft ens lite tid att lägga upp bilderna. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men varenda kväll denna vecka har och är helt uppbokade. För tillfället ser det inte bättre ut nästa vecka heller. Well well.

Nästa vecka är det Höstforum. Jag har endast varit där två gånger. Både gångerna nykter och endast för en kväll. Denna gången blir det all in och stugboende i tre dagar. Jag är superpepp och det ska bli jäkligt roligt. Det kommer vara jag, Emma och 6 andra som jag känner från buggen.

Igår träffades alla hemma hos Lina för att förbereda och komma överens om vem som ska ta ansvar för vad och vad vi ska ha med oss. Jag och Emma fick en middag med tillhörande efterrätt på våran lott. Det ska vi nog kunna greja.

Eftersom att det alltid är maskerad på afterskiin, så ägnades stor del av kvällen till outfit-planering. En av tjejerna är en riktig forumräv och har vunnit maskeradtävlingen två gånger och stått på pallen en gång. Med andra ord har dom satt ribban djävulskt högt, så här finns banne mig inget utrymme för några halvmesyrer. Det är bara att damma av symaskinen och börja jobba.

På tisdag ska vi mötas igen och då ska vi ta på oss pysslarskorna och se till att alla outfits blir färdiga. Jag tänkte först att jag skulle skriva vad vi ska vara. Meen jag tror att jag väntar med det till efter forum. Hehe.


Kommentarer
Postat av: MoA

Låter skit kul. =)



Men jag är oxå ap-sugen att se kort från vällis. FIX IT!

2010-11-04 @ 18:00:25
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: Anneli

I will. Men nu har jag tydligen glömt kameran hos Emma så det blir inga bilder förrän tidigast tisdag...=(

2010-11-04 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0