Awesome dag!

Idag har det varit sjukt fint väder. En alldeles perfekt dag för en Bydalstur. Det var iofs minus 25 när vi åkte från stan. Men i fjällen var det minus 10 när vi kom och på dagen minus 4. Och inte ett endaste moln så långt ögat kunde nå. Häärliga tider! Sällskapet bestod av Simon, Emma, Tor, Fred, Lisa, Peter med ungar. Ett helt gäng.

  
  
  
  
  

Nu sitter jag i soffan som en ledbruten pösmunk. Röven och låren har ont. Ett säkert tecken på att man borde göra sådana aktiviteter lite oftare.

Igår var jag och Zandra hos Mikee som hade födelsedagsfest. Det var trevligt. Men jag körde så det blev inte så sent.

Jag är alldeles för trött för att skriva mer.

Eller förresten. Jag är ju skelögd på varenda jävla bild. What's up with that?

Äh, jag bjuder på det.


Kommentarer
Postat av: MoA

Har du tänkt på att det kanske inte bara är på bild som du är skelögd. =) Mouahahahahaa!

2010-03-07 @ 15:58:54
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0