Semester

Idag är det den första riktiga dagen på min efterlängtade semester och vädret är piss. Det måste ha hänt något med min beställning till vädergudarna. Den kanske är restad?

Dessutom var jag tvungen att kliva upp i svinottan för att tvätta, eftersom att jag missade min tvättid igår. Jag gick runt och donade i godan ro och väntade på att tvättiden skulle börja klockan sju. Sen när jag kom ner, visade det sig att den började tre och slutade sju. Och självklart var den upptagen. Så jäkla störigt.

Helgen har i övrigt varit väldigt trevlig. Jag följde med grabbarna ner på stråket en sväng i fredags, vilket sen slutade med G3 eftersom att det var så satans mycket folk. Sen på lördagen åkte vi runt en massa och var lite överallt. Som jag skrev tidigare blev det bio på kvällen och sen förfest hos Simon. Jag åkte dock hem, var inte riktigt festsugen.

Det var en sjukt fin solnedgång på vägen hem som jag försökte fånga med kameran. Måste erkänna att jag nog inte är helt trafiksäker när jag viftar runt med ratten för att försöka få till en bild. Tur det inte är var så många bilar ute hehe.



Idag ska jag tvätta klart, åka och väcka Simon och shoppa en present till farsgubben som fyller år i morgon. Det fanns inte så mycket mer spännande att förtälja denna gång.

Tjipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0