Serietorsk?

Serier är min grej. När det ska slappas så är serier verkligen the shit.

Jag tänkte dela med mig av vilka serier jag följer just nu. Jag räknar inte med mina skämmesserier och inte heller realityshowerna.

  
  
  
  
  

Detta var nog i stort sett alla. Vissa är nya och vissa har funnits länge. Några har jag precis börjat följa och några har jag sett jättelänge. En del är fucking awesome och en del är väldigt bra. Nästan alla har åtminstone ett ögongodis och fåtal av dem är lite läskiga enligt min smak, men jag är också en supermes.

Tyvärr är det många av dem som har paus för tillfället. Djävulskt drygt.

Japp. Kanske inte så intressant men nu vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0