2010-01-05

Det är snorkallt ute. Ordentligt. På väg hem från jobbet såg jag förvånansvärt nog en regnbåge. Det var lite coolt. Eller heter det kanske snöbåge på vintern?

Jag är ingen master på att ta kort i farten, men lite syns den i alla fall.


Igår blev äntligen Avatar av. Vi skulle se den förra måndagen, men efter en liten vi-trodde-inte-vi-behövde-förboka-biljetter-incident blev det uppskjutet. Vis av vårat misstag bokade jag biljetter åt mig, Simon, Emma och Zandra till igår.



Avatar var awesome! Mer behöver jag inte säga. Den som sett den vet.

Sen sist har det hunnit blivit nytt år. Jag har stora problem att lära mig skriva 2010 istället för 2009. Men det kommer nog.

Nyårsafton spenderades i Vällviken. Rolig fest och trevliga människor. Världens bästa Simon fyllde 25 på tolvslaget så även han firades.

  
    
  
  

Det blev lite sisådärmed sammanhållningen på tolvslaget. Helt plötsligt var klockan fem i tolv och endel sprang runt som yra höns och letade efter champagne och raketer medan andra chillade. Trots det övergick 2009 till 2010, cigarren blev rökt, champagnen blev drucken och raketerna blev avfyrade.

  
  
  
  
  


Nyårsdagen spenderades med en lång bakisdag i Vällis. På kvällen hade vi förflyttat oss hem till Simon där det vankades lite fest. En ganska lugn men trevlig kväll. Alla var rätt slitna.

På lördagen skulle Simon ha födelsedagsfika. Jag och Lisa kockade ihop en awesome smörgåstårta och en vanlig tårta. Sen rullade en himla massa folk in och ut. På kvällen kom Åsa och Emma och det blev återigen fest. Vi hann med förfest med Buzz hos Lisa och Peter, en snabbis på G3 och efterfest hos Simon. En väldigt trevlig kväll!

Så var det med det.

Hejdå med er.


Kommentarer
Postat av: Renée

snöbåge, hihi =)

ditt nyår verkade asnice.

god fortsättning på det nya året!

Kram

2010-01-05 @ 19:43:19
URL: http://'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0