Storsjöyran 2010 i bilder

Ska försöka lägga upp en liten blandning av bilder från yran. Det blev dock inte så mycket bilder. Ibland ids jag inte ens att ta med kameran för den är så kass. Jag ska skaffa mig en ny inom snar framtid har jag tänkt.

Simon och Chrille åker karusell. Simon hatar höga karuseller.


Efter en mysig dag med glass i BHP med mamsen i onsdags var det förfest i parken vid allégatan. Klåfinger spelade. Himla trevligt initiativ av dem tycker jag.



Yrantorsdag - The Ark



Europe


Maskinen


Yranfredag - Johnossi



Kent


Yranlördag - Dansuppvisningen som jag och Emma var med i på dagen. Det var riktigt roligt att vara med faktiskt.



Förfest hos Simon






Winnerbäck


Hoffmaestro


Presidenttalet


Teddybears



Sådärja. Som ni ser hade jag inte kameran med mig så många kvällar. Man får hålla till godo med de bilder som ändå blev av.

Ikväll har jag haft en självplågarafton. Big time. Först tittade jag på Philadelphia. Jag grinade mig igenom halva filmen. Sen fortsatte jag direkt med Hachiko. Det blev inte bättre där. Tur man var ensam. Ugly cry rejält. Sen när den filmen var klar så råkade jag halka in på slutet av Hidalgo. Och eftersom att jag redan var in the mood så grinade jag där med. Huvva, jag är oförbätterlig.


Kommentarer
Postat av: Z

Men kors i taket Anneli, på dom sista korten ser det ut som att du har fått lite färg i sommar;) Synd att jag missade Åsa, det var ju ett tag sen jag träffade henne...

2010-08-03 @ 18:41:28
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0