Snart vinter

Idag när jag skulle ta bilen till jobbet så fick jag skrapa rutorna första gången för säsongen. Huvva, det är ju bara september än! Jag är varken fysiskt eller psykiskt redo för den satans snön. December blir bra, tack.

På jobbet satt vi och diskuterade när vintern ska komma och jag kom då att tänka på första snön som kom förra året. Det snöade ju som satan och sen tinade det aldrig bort. Utan det byggdes på i säkert tre veckor och det var faktiskt supermysigt ute.


 





 

Jag tog bilderna på väg hem från jobbet en dag förra vintern.

När det är sådana vintrar kan man faktiskt minnas tillbaka till när man var jätteliten då det var massor av snö och man fullkomligt älskade det. Annat är det nu. Jag hatar att vara blöt, frysa och halka. Men som sagt ska det vara vinter så tycker jag att det ska vara så som det var på bilderna.

Men verkligen inte än!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka fina bilder =)

2009-09-27 @ 19:18:40
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0