Jag är inte bra på rubriker

Jag borde passa på att göra en hejdundrans massa vettiga saker. Gör jag det? Näepp. Jag borde främst kanske plugga. Jag har ju påbörjat en kvällskurs på universitetet, jöken. Och tack vare våran inte alls kompetenta föreläsare så måste jag lägga hela tyngden på att läsa böckerna. För man får inte ut något vettigt what so från föreläsningarna. Men men, det är i alla fall vad jag pysslar med på onsdagkvällarna nu framöver.

Idag drog jag en snabbrepa genom allt nytt inne på domus. Jag ger alla nya affärer ett generellt betyg. I like!
Sen var det väl några affärer som jag tyckte hade mer eller mindre roliga saker, men jag tycker det är jäkligt schysst att domus har blivit en sådan fräsch galleria. 

I morse lyssnade jag på "Morgonpasset i P3"- Det är det bästa morgonradioprogrammet. I love them! "Rix morgonzoo" och "Knappen och Hakim" kan slänga sig i väggen.
P3 is the poh.
Anywho Erik Hassle var gäst i morse och spelade en låt i studion som heter Amelia. Jag gillade den massor. Och för att jag lätt ska kunna hitta igen den och lyssna på den näär jag vill så lägger jag upp den här.



Annars så är jag gräsänklingssärbo(?) just nu. Simon har dragit till Luleå med Robin och Chrille och festar nog loss, as we speak, med Steffe. På tal om fest, verkar det vara galej uppe hos mina grannar. Kanske borde jag gå ut och spela lite gitarr för dem för att piffa upp feststämningen lite. Hehe.

Edit. Låten hette tydligen inte alls Amelia utan "All I wanted was you" och fanns visst på Spotify. Jag tyckte i och för sig att liveversionen var bättre. Well, man kan inte lyckas jämt.

Kommentarer
Postat av: Z

Vad blev det för dig igår vännen? vad ska du göra ikväll? Jag slutar ju liksom 16 nu på mitt nya jobb, behöver inte jobba till 22 varje lördag;)

2009-09-26 @ 07:10:05
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0