Nollniotiotio

I morse vaknade jag i tron om att jag skulle ägna hela dagen åt städning och lite fixning hemma. Så blev inte fallet. Vid tio hör Cissi av sig och kollar ifall jag vill med till stallet. Sagt och gjort åkte jag med dem efter en timme.

Väl vid stallet pysslade jag med Perina. Hon är supermysig nordsvensk. Vi tömkörde idag, vilket är psykiskt jobbigt för henne och fysiskt jobbigt för mig=) Men det var väldigt roligt och hon skötte sig väldigt bra!

Jag skulle ta lite bilder på henne idag. Men hon var lite för övergosig för att det skulle bli riktigt bra. Men några blev det i alla fall.


   

Direkt efter jag kommit hem från stallet åkte jag till badet och simmade en timme med Linnea. Det var skönt det. Sen hälsade jag på Simon en snabbis i garaget innan jag handlade och åkte hem.

Igår var jag ledig från jobbet. Jag hade planerat en superlång och skön sovmorgon. Det blev en timme extra. Yeay. Dagen ägnades med Simon och vi lunchade på Samuari med Micke och Elin. Göttans! Vid middagsdags åkte vi och hälsade på papsen. Brorsan med familj var också där. Jäklar vad ungarna växer snabbt.

   

Nu ska jag ner och börja min tvättid. Det suger att tvätta på en lördag, men i morgon ska hela dagen ägnas i Böle och då finns ingen tid för tvätt.

Hej då med dig.


Kommentarer
Postat av: MoA

FY FAN vad dom där ungarna har blå ögon... helt galet. =)

2009-10-11 @ 00:48:29
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0