Dead Until Dark

Denna höstiga lördagskväll avslutades med lite cider och mys med Zandra. Simon var med en stund men åkte sen ner på stan. Nu när tvätten också är klar, ligger jag i min nybäddade säng och ska läsa ett par kapitel ur min bok innan jag slår på det obligatoriska Scrubs-avsnittet.

Har precis börjat läsa True Blood-böckerna. För ett tag sen köpte jag hem de fyra första och vad jag förstår finns det nio som kommit ut. Jag har läst att säsong ett på tv ska följa bok ett osv, så med lite tur blir det minst nio säsonger. Har ju sett de två första med Emma. I like! Synd bara att säsong tre inte kommer förrän juni nästa år... Men då har jag ju i alla fall gott om tid på mig att läsa böckerna.

   

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0