091011

Idag har hela dagen ägnats i Böle. Jag, Simon, Micke, Elin och Thomas hade i uppdrag att röja uppe i ladan. Och för alla som vet så är det inte ett litet jobb. Men nu börjar det bli lite fason där i alla fall. Sen fick vi god middag av Stina och kvällen avslutades med invigningen av det nya Med andra ord. Jag och Simon var awsome först men sen hände något, har ingen aning om vad, för Micke och Elin sprang om alla på mållinjen.

I morgon ska jag ner till Stockholm igen. Jag åker hemifrån kvart i nio på morgonen och kommer hem halv åtta på kvällen. Och allt detta för att vara på en utbildning mellan ett och fyra. Mycket fix när man bor långt ifrån.

Det har varit en finfin helg. Det hade dock varit roligt om man hade varit i Sundsvall för både Pablo Fransisco och Hoffmaestro var där. De var antagligen hur bra som helst. Next time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0