Spösnö

Slut på sol för denna gång. Hade det funnits ett sådant ord så hade jag sagt att det spösnöar ute just nu. För fasen vad det vräker ner. Helt okej för min del. Jag är redo för snön nu. Tråkigt med julskyltning utan snö, so give me plenty!

Igår var det inflyttningsfestsdags. Jag fixade käk åt mig, Zandra och Daniel innan och sen fick vi bokstavligen springa till bussen. Att man alltid ska vara så seg.
Det var en himlans trevlig tillställning hos Renée. Det spelades en hel del Kung. Jag fick dricka den första kungen. Fy faan.
Senare hälsade jag, Zandra och Daniel på nere hos Simon, där det också var ett litet gäng. Efter en stund bytte vi ut Daniel mot Melissa och strålade samman med de andra på G3. På G3 blev det ass shaking för hela slanten. Men det var så sjukt med folk så man kunde knappt andas. Efter stängning gick vi tillbaka till Simon och Daniel för att bli hemskjutsad av Magnus.

Lite pics från kvällen.

   
   
   
   
   
   
 

Ikväll ska jag gå på bio med Simon och se New Moon. It's gonna be good. Men just nu vankas bakismys och kanske lite städning.

Hej med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0