Arlanda

Sitter på Arlanda och har tråkigt som satan. Har varit på möte på huvudkontoret idag. I normala fall när jag åker ner på eftermiddagsmöten åker jag hemifrån vid halv nio på morgonen och kommer hem ungefär halv åtta på kvällen. Men eftersom att julen är på antågande tänkte jag göra två flugor på smällen och ta ett senare plan hem och julshoppa lite.

Julshoppa har jag gjort en del, men det gick betydligt fortare än beräknat. Vid sex hade jag snoront i fötterna på grund av mina inte allt för shoppingvänliga, men dock snygga, skor. Så då lessnade jag och satte mig på bussen till Arlanda. Planet går inte förrän 21,10 så det är en stund kvar.

Jag hatar att vänta.

Det var ju trevligt att hitta de här datorerna som man kunde fördriva lite tid på, för det är ganska trist att resa ensam. I säkerhetskontrollen fick jag en supergrundlig kroppsvisitering plus att jag fick, förutom jackan, ta av mig koftan, halsduken och skorna. Jag måste ha den där klassika terrorist-looken. Skulle ha rakat mig i morse.

Ikväll blir det lite late night fredagsmys med Emma och i morgon är det fest. Bilder kommer antagligen.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0