Den andra bloggen

Jag har gjort en till blogg. Inte en vanlig utan en sån där fotoblogg som alla har.

Där kommer jag lägga upp en massa random bilder som jag har fotograferat och redigerat. Jag är än så länge en superneewbie på detta men jag tycker att det är jätteroligt så jag vill gärna lära mig.

Själva bloggen är väldigt mycket under uppbyggnad. It turns out att om man inte vill välja en design som man får betala för, är förvald eller som någon annan gjort åt en, så är det inte riktigt en barnlek att få till det bra om man heter Anneli och har designtummen mitt i handen. Men det ska nog bli bra det med i slutändan. Så med andra ord kommer designen att ändras här och där ett bra tag framöver till det blir fint.

Jaja det jag ville ha sagt var att om ni vill kika på bilderna jag lägger upp kan man göra det här: http://photosofmine.blogg.se

Det var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0