Mupp

Den förbannade mesproppen tackade nej till lägenheten. Tydligen var det för långt för honom att gå ner till storvägen för att ta bussen till sitt jobb? Skulle han kanske inte ha tänkt på det innan han ens satte upp sig på min lägenhet?

Pappskalle.

Det står ju såklart fler personer i kön. Men Östersundsbostäder är ju så förbannat tröga med sina kreditprocesser så oddsen att det ska hinna komma en ny spekulant som eventuellt kan flytta in 1 december, känns ju jäkligt små.

Men jag tror att vi nog har bestämt oss för att köra på 1 december oavsett. Tar någon min lägenhet samma datum är det en bonus, annars blir det helt enkelt jäkligt lite julklappar i år.

Kommentarer
Postat av: Stina

Skit i julklapparna och flytta till vilket pris det vara månde. Du kan få lite saker att ge bort av mig:)

2011-11-14 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0