On the road again

Nu sitter vi i bilen och har åkt en stund. Jag har köpt en riktigt fetstor godispåse. Mumma! Planen är att vi ska anlända till vår långtidsparkering vid halv sex. Sen bär det av till Arlanda där vi ska inta första bästa bar. Man får det när man har semester. Förutsatt att det finns någon bar som är öppen klockan sex på morgonen. Kan ju vara lite tveksamt:) Den här veckan som gått har varit sjukt stressig. Den inleddes ju så fint med vulkanfan. Jag har aldrig följt nyheterna så nitiskt under så lång tid hehe. Men det verkar ju vara grönt på den fronten nu, tack och lov. Peppar peppar. Igår hade jag en riktigt jävla skitdag. Det som räddade mig var att underbara Zandra och Emma bjöd på middag på Sir Winston. Det var hur mysigt som helst och jättegott. Tack så mycket sötnosar! By the way så gick packningen hyfsat bra. Min väska väger ca 5,6. Hoppas att de inte är så pass småaktiga att de gnäller på det. Men jag kan fortfarande inte riktigt smälta att vi bara har en ynka ryggsäck var som packning i tre veckor!? Eller vi kommer ju så smånigom köpa en större väska där, men ändå. Jag måste dock medge att man får med mer än vad man tror på 5 kg. Jaha, chaufförbyte. Min tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0