Hallen

Jag har ju skrivit förut om att jag skulle fixa väggarna i hallen. Jag bokade renoveringen i början av oktober och golvet blev ju klart redan då. Tapetseringen tog dock lite längre tid. Jag blev lovad att det skulle vara klart i november, men de kom inte förrän veckan före jul.

Killen som skullle göra jobbet var säker på att det skulle vara klart på en dag. Det var ju bara en hall. Nepp nepp. Underarbetet sen tidigare var tydligen helt åt helvete. Han var så sjukt less varje morgon han kom (i svinottan by the way, man var ju knappt klädd eller vaken). Det var lite småsynd om grabbhalvan. Men fyra dagar senare var det nytapetserat och fint-

Före:


Efter:



Jag är hur nöjd som helst. Älskar fondväggen. Det var så passande att badrummet och hallen blev klar i princip samtidigt. Nu fattas bara lite inredning i den stackars tomma hallen, men det kommer. Jag har ju i alla fall fått upp spegeln på väggen nu. det är ju alltid något.

Anywho. Rent ombyggnadsmässigt så är jag nu klar i mitt hem. Bara som sagt inredning kvar. Det hade ju i och för sig varit schysst med ett nytt golv i sovrummet också. Men icke. Jag orkar inte flytta ut alla jävla möbler därifrån. Sen så ser golvet lite mindre ut som skit därinne eftersom att det är så mörka tapeter.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Så jäkla snyggt det blev!

2011-01-05 @ 22:24:52
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: Z

Fan va jävla nice, rättvisa bilder! Du har ju en inrednings grej, den jätte fina bänken vid spegeln som du fick av Simon! Helt annan hall, så snyggt!!

2011-01-06 @ 10:46:04
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså Anneli, kan du ta och blogga snart? Jag blir så less när jag kliver in på din sida o ser att inget hänt! Jag vill se bilder!

Pöss

2011-01-20 @ 21:43:17
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0