Lisa fyllde år förut

Jag kikade i kameran och insåg att där fanns en miljard osedda bilder. Så kan vi ju inte ha det.

Lisa fyllde 30 i slutet av november och det firades med ett överraskningskalas i Randoms lokaler. Jag tror Lisa blev väldigt överraskad och väldigt glad. Bäst fan. Hehe närå. Eller?







Det var en riktigt lyckad tillställning tycker jag. Man drack, åt, dansade och sjöng en väldans massa karaoke. Jag var även uppe ett par gånger. Men det kan inte ha låtit så bra, för efter andra låten dog teven. Typiskt.

Lite kul att hela syskonskaran Lundell var samlad på en och samma plats och tillochmed kom med på bild. Det händer banne mig inte varje dag.


Kommentarer
Postat av: Z

Mycket fina bilder. Vad Lisa vad vacker, har dom kommit hem än från resan? Miss ya!

2011-02-11 @ 18:05:35
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0