Myskväll i Marieby

Igår var det som sagt myskväll i Marieby.  Och jag hade superroligt. Det var jag, Zandra, Daniel, Renée, Mikee, Denice och Jonas. När vi kom fram hade Zandra gjort i ordning små arbetsstationer till oss. Sedan var det bara att kocka ihop en godgod tacos. Det går alltid hem och det går inte att misslyckas med.





Innan vi ens ätit klart tog tyvärr mitt kamerabatteri slut så det blev inte så mycket bilder. Under middagen blev det massa snack och skratt och vi remenissade(stavning?) kring alla olika ordlekar man har haft för sig under årens lopp. Typ shot gun, gul bil, smurf, spegel, kung, buffalo och flera andra. Det var jäkligt roligt när man insåg vad mycket skumt man haft för sig, och även än idag:).

Efter middagen blev det lekar och spel. Renée hade styrt upp sista minuten från Doobidoo och sen spelade vi Absolut överens. På nattakvisten blev det introtävling. Rooligt. Trots att jag körde och var jääkligt nykter så kom jag faktiskt inte hem förrän halv fem(!). Huvvaligen vad trött jag var när jag väl var hemma

Idag blir det det en ordentlig slapp- och städdag. Det blir fint det.


Kommentarer
Postat av: Renée

Men jääääklar vad du hade uppdaterat!

Woooo-ho!

Tack för i lördags. Kung-pung-kul!

2010-10-25 @ 23:43:57
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0