Klängig katt

Jag börjar fundera på om jag ångrar det jag sa om att Kajsa är mysig. Eller fast det är väl det hon är. Övergosig. Tror att hon ska till och löpa. Satan vilket liv det är på henne och så är hon något djälvulskt klängig och ska gosa heela tiden. Men det är ju trevligt med sällskap.

Idag efter jobbet följde jag med Stina och Thomas över till Vällis och grattade Micke. Många goda tårtor fanns det där. MMmmm! Det var grejer det!

Nu ska jag spela lite mer gitarr. Måste ju ligga i så att jag får den där hårdhuden på fingertopparna någongång. Just nu vill jag helst gråta en skvätt när jag spelar, men det blir nog bra snart.

Sen ska jag se senaste Cougar Town. Yay!

Kommentarer
Postat av: MoA

Du kanske skulle vilja ha en katt på heltid? Ghekka vill bli av med en 9 år gammal kille som heter Lucifer. =)

2010-03-07 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0