Yran dag 1

Hinner bara med en snabbis nu utan bilder.

Yrantorsdagen var superrolig. Jag var där med Emma. Vi såg hela The Ark, hela Europe och nästan hela Maskinen. Hur ofta händer det att man faktiskt ser de artister man tänkt se? Man brukar ju bara springa runt som yra höns och spendera tid på att leta efter alla man tappat bort. Det kanske i och för sig berodde på att vi var nykter igår.

Regnet var snällt och lyste med sin frånvaro. Det uppskattades. The Ark var skitbra, de rockade loss som satan. Europe ville vi egentligen bara titta på för att det var lite coolt att ha sett dem. Plus att vi såklart ville höra Final Countdown, som dom självklart spelade sist. Det resulterade i att vi vart lite sen till Maskinen och missade de bästa låtarna.

Kvällens plus var "Cirkus sale"-tältet. Superrea på schyssta kläder, en del med schyssta märken också. Jag kom hem med två jeans, en t-shirt, ett linne, en klänning och en kjol för ynka priset av 220 spänn. När vi kom hem och kollade på prislapparna, skulle det kostat över 2000! Jag gillar sådana klipp.

I morse kom bästaste Åsa insläntrandes vid sju på morgonen. Stackarn hade åkt nattåg från Luleå och hade varit vaken sen fyra. Idag har vi fikat med Lisa och Emma, himlans trevligt. Sen blev det lite mer shopping!

Nu ska det fixas och lagas mat. Sen bär det av på Yran dag 2. Ikväll blir det dock långt ifrån nyktert. Synd att N.E.R.D ställde in bara. Inga favoriter i och för sig. Men det hade varit coolt att se dem.

Nu måste jag klä mig. Det finns tydligen ett rykte som går att jag är djävulskt seg på att göra mig i ordning. Jag kan varken bekräfta eller dementera det. Men nu ska det bli fart på tanten.

Kommentarer
Postat av: Z

Jag kan bekräfta det ryktet Anneli... fast jag kanske inte ska säga så mycke själv..

2010-07-30 @ 17:51:23
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0