2010-07-28

Igår var en himla trevlig dag. Jag fick dock kliva upp i svinottan (igen) för att vi skulle åka över till min paps på förmiddagen. Han fyllde år igår. Det var trevligt. Inget regn, pappa sköt en duva och sen fick vi smörgåstårta.

På kvällen var det förfest med lite grillning och grejer med ett helt gäng hos Simon. Jag och Emma smet iväg senare för att skaka våra lurviga nere på stråket. Inte så trångt som jag trodde att det skulle vara. Kvällen minus var dock att dom inte tog kort på älgwrapsståndet. Inte coolt.

Jag var i fiin form igår och idag är jag bakis. Så började jag fundera på hur mycket jag egentligen drack och insåg att jag kanske borde komma ut lite oftare. Lite mer än en cider, två groggar och en jägershot och sen var fyllan på topp. Visst, det är ju billigt. Men lite borde jag skämmes.

Idag är det superfint väder. Både Yr och Klart har återigen ljugit för mig. Men idag förlåter jag dem. Jag har legat på balkongen och solat, vilket var sjukt skönt. Ända tills en getingjävel kom och störde husfriden.

Mamma fyllde år i fredags och vi har bestämt att firandet av det, eftersom att hon inte var hemma på dagen, ska ske en dag med fint väder nere i badhusparken. Idag är det ju som sagt fint, så jag ska nog höra av mig till henne nu och se om vi ska göra slag i saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0