Dålig jävla dag

Jag har haft en sån sjukt dålig dag idag. Det har gått skit på jobbet. Svarat fel, gjort fel, skrivit fel, lyssnat fel. Allt fel.

Eftersom att jag hade planerat sedan tidigare att baka julgodis idag så tänkte jag att det kunde liva upp min tillvaro lite.

Ikke.

Min plan var att baka chokladtryffel med jordgubb och Raider. Chokladtryffeln gick riktigt bra att kocka ihop. Sen var det dags för Raidern. Botten var inga problem. Sen skulle kolan göras. Den i sig gick väl bra förutom att det kokade över och så att det blev bränd kola på plattan.

Vet ni vad bränd kola luktar som? Jo ormskit. För er som har har/haft eller varit omkring ormar vet att det luktar som ett rent helvete. Det stinker nu ormskit i hela jävla lägenheten.

När det var dags att göra kulprov på kolan så var jag ju tvungen att ta ett glas vatten från kylskåpet efter som att parasitjävlarna jävlas i kranen. Vad gör jag då? Jo jag tappar glashelvetet så att det sprutar vatten överjävla allt. Bland annat över mina nygjorda tryfflar som står på kylning.

Under tiden kolan kokar klart agade jag också mat och bränner inte helt otippat tummen på formen som skulle ut ur ugnen. Sen gick det faktiskt ganska bra att göra resten av Raidern. Simon ringde nyss så att jag fick bitcha av mig lite. Under tiden passar jag på att tappa telefonen rakt ner i slasken.

När Raidern var klar stoppade jag in även den i kylskåpet på kylning. Då upptäcker jag att det är inte alls bara spisen som luktar. Det luktade ju även om själva kakfan. Så nu stinker det ormskit i hela jävla kylskåpet också. Kul.

Summan av kardemumman så har jag istället för gott julgodis, bakat vattenfyllda tryfflar och ormskitsraider. Det är bara att komma hit om ni är sugen på smakprov.

Dessutom är maten kall.

By the way. Det är min blogg. Jag svär precis hur jävla mycket jag vill.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svär på för fan! Jag hade förmodligen slängt skiten åt helvete och skrikit rakt ut, men sån är jag. Jag hoppas kvällen tar sig och att julgodiset är ätbart. Love ya!

Puss och kram!!

2010-12-08 @ 22:19:38
URL: http://atensbything.blogg.se/
Postat av: MoA

Jag är så jävla stolt över dig. Få klarar av att dra en riktig jävla svordomsramsa, men du gör det helt okej.



Låt dig väl smaka av din tördtwix. =)

2010-12-09 @ 21:02:42
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: Renée

haha, fy fan vilken djävulsk otur du haft!

2010-12-10 @ 23:53:01
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0