Yran dag 3

Yranlördagen började som sagt med förfest hos Simon. Sen bar det av till Yranområdet. Jag, Åsa och Emma gick före eftersom att vi skulle se Winnerbäck. Han var helt okej. Åsa var i ett slags euforiskt tillstånd. Jag och Emma drog lite tidigare för vi skulle möta upp Simon, Robin och gänget och gå ner till Hoffmaestro. Jag älskar Hoffmaestro. Emma och jag stod längst bak och rockade loss. Lite extra glad blev jag när de spelade Our song och Young dad.

Efter det följde en snabb tur upp till stortorget igen för det obligatoriska presidenttalet. Satan jävlar vad mycket folk det var. Tur att man inte har klaustrofobi, för då kunde det ha gått illa. Direkt efter talet startade Teddybears. Shit vad bra de var. Jag hade inte väntat mig det, men de var verkligen hur bra som helst! Återigen stod jag och Emma längst bak och rockade loss.

Därmed var Storsjöyran 2010 slut. Jag måste säga att det var väl spenderade 995 kronor. Satan vilket bra yra detta har varit. Jag har nästan sett precis alla artister jag ville se, hur ofta händer det på yran? Jag är i allafall supernöjd.

Igår hade vi bestämt att det skulle bli en tivolitur. Regnet jävlades en hel del, men det var hyfsat med uppehåll när vi var där. Jag åkte i och för sig bara en karusell. Batman. Men den var himla rolig. Kvällen avslutades med pizza och filmer hos Simon. Bra söndag.

Idag har jag hittills haft en skön hemmadag. Jag har tvättat och ska snart till och städa. Nästa helg bär det av till Urkult. Så man får passa på att ladda batterierna tills dess i veckan.

Kommentarer
Postat av: Z

Bilder, bilder, bilder!!

2010-08-02 @ 20:46:31
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0