Hoj hoj

Finally! Som jag har slitit. Idag, äntligen har jag tagit mitt MC-kort! Jag är så satans glad!! Det höll på att skita sig rejält på manöverbanan dock. Fick göra både lågfart- och högfartsbanan två gånger. Gubben måste ha varit på gohumör. Stads/landsvägskörningen gick som tur var bra. Fint väder var det också.

Det var sju som skulle köra upp, jag var sist ut. Sjukt nervöst. Sen när det var klart och stadskörningen återstod så var jag även där sist. I typ tre och en halv timme fick jag vänta innan jag fick göra andra delen. Plågsamma människoförsök är vad jag kallar det. Men det gick ju bra som sagt. Nu jäklar ska här köras hoj=)

Det är himla skönt att jag redan har köpt en hoj, min alldeles egna motorcykel:). Den införskaffades i maj då jag köpte den av Robin. För då kan jag och Simon, eller jag själv för den delen, åka iväg på en tur näär vi vill!




Min tanke var att jag skulle hålla hela hojköret hemligt. Jag lyckades med många, men generellt är jag så satans kass på att hålla mina egna hemlisar, för jag blir så peppad när jag ska göra något roligt. Därför var det många som visste också. Men för er som inte visste. Surprise!

Premiärturen idag styrdes mot Böle med Simon. Där bjöds det på fint sällskap och godgod flygande jacob. Och sen hade världens gulligaste Moa bakat en supergod jordgubbstårta till mig. Så himla snällt! Tack ska du ha!

 

Kvällen avslutades med lite spel i Böle, sen åkte jag och Simon hem. Fräsigt att köra i mörker. Har inte testat det förut. Nu håller jag tummarna för finväder i morgon också.

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Z

Grattis så jätte mycket vännen. Jag hade ingen anning iaf. Jag är ochså jätte dålig på att hålla hemlisar som jag egentligen vill ska vara en överraskning. Planerar ofta roliga saker jag ska gör med eller för Daniel men lyckas sällan vara tyst om det till själva ögonblicket. Men vad roligt att du köpt en hoj ochså. Va snygg du ska vara på den;)

2010-08-12 @ 21:50:05
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Susanne

Men GRATTIS som tusan!! Så himla roligt! Och vilken värstingrapport från urkult, du har ju blivit en riktig superbloggare! :) Vi ses om typ en månad, ha det så fint!

2010-08-14 @ 19:51:24
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0