2009-11-14

Igår var jag en liten sväng hos Renée i hennes och Victorias nya lägenhet aka Cissis gamla. Det var trevligt fastän det blev en kort visit. Jag har varit superdålig på att få med mig kameran på sistone, men några bilder fick jag till.

  
  

Förra helgen fick Simon besök från både Sundsvall och Småland. Därför blev det fest på fredagen. På lördagen var det en klassisk bakisdag med allt som hör därtill. Den spenderades med bästaste Emma och det var gött!

I veckan har jag hunnit med träning med Zandra, fika med Susanne, afterwork på Dahlwinnies och gitarrkurs. Jag är mycket nöjd att jag hittade en fortsättningskurs till mitt gitarrspelande. Nu jäklar ska jag bli grym på det här. Mitt nästa mål är att bemästra dom förbannade barréackorden. I'm getting there, men satan vad svårt det är!


Kommentarer
Postat av: Renée

Åh vad kul med bilder!

Vad kul att du kom, vännen.

Tror inflyttningsfesten blir på lördag, nästa helg.

Fika i veckan?

Kraaaam

2009-11-15 @ 15:52:33
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0