Snorjärs

Eftersom att tomten inte lyssnade på mig fick jag göra slag i saken och skaffa en egen gura. Fick hem den idag och jag är mycket nöjd.

Det passar också extra bra nu så att jag kan köra ordentliga depp-bluesar nu när Emma har åkt iväg och även sen när Zandra flyttat. Närå. Men satan vad tomt det är/kommer bli.

Fin va?

  

I lördags var det som sagt hejdå-fest för Emma här hemma. Mycket trevligt! Har festat så lite på sistone så jag har helt tappat stinget när det gäller att ta bilder, men här kommer några i alla fall.

  
  
  
  

I söndags var det bakisdag. Medans Emma sprang runt som en yr höna med packning och allt vet vad så passade jag på ett bli dyngförkyld. Min stackars arma näsa. Jag tog mig iväg ett par timmar på jobbet på måndagen, men gav ganska snabbt upp när febern kickade igång ordentligt. Det var bara att åka hem och viga dagen åt otrivin och kleenex.

Under tiden trodde jag att Emma var på väg till fjärran öster. Men nejdå. Hon satt fast på Arlanda stackarn. Men nu är hon förhoppningsvis antagligen framme. Kommer sakna dig babe!

Var hemma från jobbet igår också. Kände mig mycket friskare på eftermiddagen och då upptäckte jag vad jävla tråkigt det är att bara sitta hemma. Blä. Surfade nog slut på internet minst två gånger. Hittade dock in på eniros skattjakt. Det var roligt så länge det varade.

Däremot missade jag två bugg-pass. Inte okej. Får ta igen det nästa vecka. Jag ställde också in min tilltänkta Sundsvallsresa idag. Men det kan jag göra en annan gång.

På lördagen ser det ut som att Bydalen står på schemat. Yr hotar med snö. Men än finns det tid att ändra sig. Man får leva på hoppet.

Jahaja, roligare än så blev det inte den här gången.

Tjipp.


Kommentarer
Postat av: Z

Gitarren såg ju skit bra ut. Rolig fest vi hade, fan vad min babe var snygg på bilderna, hahah;)

2010-03-04 @ 09:36:56
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0