Yran dag 2

Yranfredagen var också helt okej. Fyllan infann sig inte riktigt av någon anledning, vilket var dumt. Men vi såg hela Johnossi, han var grym. Sen blev det lite rundvandring och en karusell. Den var himla rolig, men jag skrek som en liten fjortis. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Men de senaste åren skriker jag alltid, helt ofrivilligt, på alla småläskiga karuseller. Jag vet, jag är en tönt.

Vi avslutade kvällen med Kent. Kent var bra. Johnossi var bättre dock. Sen sprutade de ut en massa pappersfåglar på slutet, det var fräsigt. Efter det var alla tre astrött. Jag och Åsa hann med en nattbuss, som faktiskt gick 14s väg raka vägen till Torvalla. Så jäkla skönt. Väl hemma så gick vi och lade oss, utan att passera gå.

Idag blev det tidig uppstigning. Det skulle vara samling på Österäng vid elva för genomgång av dansuppvisningen. Det gick väl sådär, det var visst lite nya steg som jag och Emma fick hastlära oss. Sen var det kvicka ben som gick till Stortorget för uppvisning. Det var roligt, även om det var en hel del missar här och var.

Nu har jag och Åsa åkt hem till mig för en snabb uppfräschning. Sen bär det av till Simon för förfest med dem. Robin och Madde har också kommit hem en snabbis. Ikväll kommer det bli artistrace. Så många att se, så lite tid. Får sätta på mig springafortskorna.

By the way. Jag skriver ju Emma lite här och var. Jag känner flera stycken Emma, och det är nästan varje gång olika Emmor som menas. Ni får själva lista ut vilken av dem som menas vart. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men Anneli! Vad trevligt att finna din blogg sâ oerhört uppdaterad! Det var trevligt att läsa lite om livet hemma och det lâter som att du/ni har det bra! :) Fasen vad jag är avundsjuk pâ er som varit pâ yran..

Fortsätt vara duktig och produktiv nu, det gillas skarpt! :)

2010-08-01 @ 21:12:30
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0