Jul efter jul

Eftersom att min familj inte är som alla andra, brukar vi roa oss med att fira jul när det inte alls är jul. Detta år blev den en helg mitt i januari. Varför inte liksom?

Anywho.

Julfirandet spenderades hos mormor med mig själv, Simon, mamma, Kev, brorsan, Sara och ungarna som gäster. Jag gillar ju julmat, efterrätt som förövrigt var en goood marängsviss, presenter och trevligt sällskap. Så man hör ju själv att det var en jättetrevlig tillställning. Sen har Anton och Otto, sötskruttarna, kommit upp i en sådan ålder att det är riktigt roligt att stoja runt och leka med dem.





Min mormor tycker det är himla roligt varje gång Simon och Kev följer med för det är de enda gångerna på året hon dricker alkohol och då har hon ju någon att skåla med. Hon är en jäkel på att supa garbbarna under bordet ska jag säga. Kruttanten! Kevin hängde dock inte ens med halvvägs och tog chansen att knoppa i soffan istället:).

Otto tog, snabbt som ögat, tag i ett av snapsglasen och sög i sig slatten. Kan säga att han såg sådär imponerad ut haha.


Slut på jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0