Nytt golv!

Jag har sen tidigare tapetserat i mitt kök, sovrum och vardagsrum. Hallen gjorde jag inget åt för att jag inte hade full fond där. Men nu har jag bestämt mig för att göra det i alla fall. Samtidigt tänkte jag också byta golv i hall/kök.

Tapetseringen blir ett litet senare projekt eftersom att det inte fanns någon firma som kunde komma förrän i november. Däremot gick det jäkligt fort med golvläggningen. Jag ringde på torsdagen, de rev golv på onsdagen, spacklade på torsdagen och lade nytt golv nu i måndags.

Före


In the making

Efter


Visst blev det fint?. Jag längtar tills att tapeterna kommer upp i hallen. Snart kommer jag också få mitt badrum renoverat. Oh happy day! No more äckelrandiga badrumstapeter.

By the way. De lata amatörerna som har bott här innan mig hade tapetsera runtom den garderob som står i hallen. Varför inte bara flytta den? Fast egentligen förstår jag inte varför de tapetserade överhuvudtaget. Det var ju en sån ljuvlig tapet under.



Eller inte. Verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0