Födelsedagen

Jag fyllde år i september. På själva dagen kom närmast sörjande hit och fikade. Jag, med lite hjälp av Simon och Emma hade faktiskt bakat sju sorters kakor. Jag är mäkta nöjd.

På lördagen var det öppet hus och det kom väldigt mycket folk. Folket kom mitt på dan och gick mitt i natten. En väldigt lång men trevlig dag! Jag fick massor av fina presenter. Tänker inte skriva allting här nu. Men jag är jätteglad för alltihop.

Summa summarum hade jag en jättebra födelsedag. Tack alla som bidrog till den! (Även om detta kommer väldigt långt i efterhand. Men det är ju tanken som räknas.)

Här kommer lite bilder från dagen. Håll till godo.







Sådärja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0