Bugg

Jag måste bara säga att bugg är sjukt roligt. Och det är verkligen något där man får förena nytta och nöje, för satan vad jobbigt det är. Igår var det tisdagsträning. Jag svettades som en hel karl. Det var jag väl i och för sig inte ensam om, thank god. På slutet dansade jag endast på ren vilja för då började benen säga tack och adjö. Då inser man ju vilken bra träning det egentligen är.

Jag är som ett litet barn när det gäller kritik. Det är ju väldigt tacksamt när folk säger till vad man behöver förbättra och jag försöker ju verkligen öva på det jag är dålig på. Men när man åker hem den dagen kan jag nästan bli sur och tycka att bugg är bajs. Men det är nog för att jag har så höga krav på mig, i precis allt.

Däremot när jag får positiv kritik åker jag hem och skiner som en sol och tycker bugg är awesome! Haha jag måste nog öva på att få en liten balans när det gäller att ta emot kritik. Både bra och dålig. Och när jag rannsakar mig själv så gäller det all kritik överhuvudtaget, även utanför buggen.

Anywho. Så kass kan jag ju ändå inte vara. För titta så fint det såg ut när jag var på min senaste BuggSM-tävling. Hehe.

 

A true champion, eller hur?:)

Kommentarer
Postat av: MoA

Shit vilka bleka ben du har. ;0)

2010-10-29 @ 13:11:05
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: A

Don't judge, det är ju trots allt vintersäsong:)

2010-10-29 @ 13:53:08
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0