Halloween 2010

Här kommer en update från förra helgens äventyr. Masquerade i Vällviken stod på schemat. Och som jag skrev tidigare så kom Emma hem till mig och vi ägnade väldigt lång tid, som bara tjejer kan, till att piffa till oss inför kvällen.

Emma klädde ut sig till Edward Scissorhands och tanken var att jag skulle vara tjejen i The grudge. Emma är ett solklart fall, men jag vet inte om min outfit helt förmedlade känslan av den karaktär jag skulle vara dock.

Anywho. Här kommer lite in the making-bilder.




Jag försökte att gå in för att hålla lite karaktär och inte le på nån bild. Vilket i sin tur har resulterat i att jag i princip har samma min på alla bilder. Men man kan inte lyckas med allt.

Väl i Vällis var det faktiskt riktigt många som hade lagt ner energi på sina outfits. Det var väldigt roligt. Här kommer en lång bildblandning. Hoppas ni uppskattar det för jag satt just i en och en halv timme med att ladda upp dem. Helvete vilken tid det tog.

















Så. Det var en sjukt roligt kväll. Jag ser nu att det var väldigt många som var där, men som jag inte överhuvudtaget fick med på bild. Jag som tyckte att jag var där med kamera överallt. Jag hade också tänkt att lägga upp lite fina dagen-efter-bilder men enough is enough. Jag orkar inte ladda upp en enda bildjävel till.

Nu ska jag ta fram symaskinen och börja tråckla ihop min outfit till nästa helg. Wish me luck. Därefter är det bara att ladda om för jobb ikväll. Jag jobbade igår också, det var rätt segt. De har fortfarande inte fått kortläsarna påkopplade och de är i princip ingen som har cash med sig nuförtiden.

Innan jobbet igår gick jag och Simon och såg Due Date på bio. Den var faktiskt ganska rolig.

Nej nu är det nog.

Tjipp.


Kommentarer
Postat av: MoA

Fan va bra alla var. Känns som om ni verkligen lagt manken till. Jag är ännu mer avundsjuk nu...

2010-11-06 @ 17:10:58
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: Z

Alltså fan va läckra bilder, du är ju fan snygg som the grudge ju!! ;)

2010-11-06 @ 17:41:35
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0