Snorungar

Nu vet minns jag varför jag aldrig går ut i Åre. Missförstå mig rätt. Hoffmaestro var som väntat awesome. I och för sig så gjorde en schysst utescen på Urkult dem mer rätta än en trång lokal på Bygget. Men de var fortfarande tokbra!

  

Jag tar några bilder från Urkult också.
  

Det som däremot var mindre bra var folket. Jag var alldeles för gammal och för nykter för det där stället. Stället fullkomligt kryllade av 18-åriga brats. Jag och Emma hamnade i  mitten av publiken precis längst fram och jag trodde inte vi skulle ta oss därifrån levande när de började spela. Haha! Emma tog tag i mig och slet och drog med all hennes kraft för att vi skulle ta oss ut. Men istället sögs jag bakåt. Skitfolk. Resten av tiden stod vi, något luftigare, längst bak. Det var störfolk även där men det gick bra.

  

I bilen till Åre upptäckte vi att det var härliga -33 ute. Vad gör tjejerna då? Jo dom går ut och kissar!? Nöden har visst ingen lag... Alls. Haha! Jag är jäkligt glad att min älskade lilla bil bestämde sig för att snällt starta i sådana minusgrader, utan motorvärmare i natt.

  


Idag är det superfint väder. Jag skulle misstänka att det det endast är en förklädd svinkyla. Så den finten tänker jag inte gå på och stannar därför inne. Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0