Januari

Seg som vanligt med min uppdatering. Men jag har inte haft någon riktig ro att sätta mig ner och skriva. Å andra sidan har det inte hänt så supermycket heller.

För några helger sedan var jag, Simon, Lisa, Peter och Fred och hälsade på hos P mitt ute i skogen utanför Strömsund. Där ute skulle ingen, och då menar jag INGEN, höra dig skrika. Det var trevligt hos P. Fint litet hus hade han också. Fick inte till några bilder, förutom en på vägen hem i bilen.

Grabbarna sov som små barn. Haha.

Annars rullar dagarna på som vanligt. Gitarrkursen slutade i torsdags. Känner mig låångt ifrån fullärd. MEN, jag behärskar numer barréackord. Vilket också var mitt mål med kursen.

Jag har också skrivit min livs första tenta. I fyra timmar satt jag och slet med JÖK-tentan. Reslutatet kommer väl snart. Men jag har inga som helst förhoppningar om att det skulle ha gått bra.

Eftersom att det inte vore jag om jag skulle vara helt ledig på kvällarna så har jag hittat nya kvällsaktiviteter. Jag har börjat läsa Introduktion till Kriminologi, som är en distanskurs från Sundsvall. Jag åkte dit en snabbis i onsdags för att vara med på första föreläsningen, men sen får jag nog läsa resten hemifrån.

Sen har jag också börjat på en buggkurs. Jag buggade lite i gymnasiet. Men de kunskaperna får man lägga på hyllan, för nu är det bara Åhej-bugg som gäller tydligen. Helt annorlunda, ganska klurigt, men roligt!

Det är väl det som händer just nu.

På måndag blir det andra bullar. Då kommer Emma att bli min roomie. Kommer bli hur mysigt som helst att få rå om den lilla kråkan en hel månad innan hon sticker iväg på sitt äventyr! It's gonna be good:)

Så. Uppdaterad och klar.

Nej förresten! Pusslet som jag och Emma började på, men avslutades av mig och Simon, är ju för bövelen klart.

Voíla.
Nu är jag klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0