Bygget

Igår spenderade jag hela dagen med Simon. Vi startade med att köra till hans garage där jag säkert ägnade en timme åt att hacka fram våran stackars djupfrysta bil. Nu går i alla fall alla dörrar att öppna från alla håll. Förutom backluckan. Sen hann vi med en sväng till Vällviken och ett besök hos Simons pappa i Svensta. Fick också gosa med Toss en stund. Sen sov jag över hos Simon och ska väl snart åka hem.

Jag glömde min telefon hemma igår. Så halshugg mig inte ifall jag inte svarat. Jag vet jag borde inte få ha en mobil.

Nu till det roliga. Ikväll tar jag med mig Emma och Zandra till Åre och Bygget för att se Hoffmaestro. Jag såg av en slump att de skulle spela häromdan och jag är så jävla pepp! Jag älskar dem!



Får ladda upp med lite Red Bull så man håller sig vaken inatt på vägen hem. Men det blir nog inga problem. Jag kör på adrenalinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0