Premiär

Hm. Nån dag när jag har lite tid över (ha! as if!) så ska jag sätta mig ner ordentligt och klura ut nån schysst layout till den här jäkeln. Just nu ser den ut som en påse bajs. Bear with me.

Idag efter jobbet for jag till badet och simmade. Svingade mig runt i femtio längder och känner mig mäkta nöjd. Sen bar det direkt av till skolan och en föreläsning med kanske den sämsta föreläsaren ever. Fick inte ihop  mycket vettigt av den. Det blir helt enkelt till att lusläsa boken om det ska gå vägen.

Sen rullade jag iväg och hämtade upp Simon och Tor för premiärturen på Maxi. Man kunde ju tro att det skulle vara tomt på folk när det var en halvtimme till stängning. Men nä, det var plenty of folk kvar!
Maxi får helt klart godkänt av mig! MEN! Jag hittade inga kräftskjärtar i chiliaioli. Typiskt. Borde inte alla Maxi's ha det?

Igår blev det spelkväll hos mig med grannarna. Jag invigde mitt nya spel "Den ofrivillige spelaren". Sjukt roligt! Det finns visst en liten speldjävul i oss alla.

Näe, på med kvällens avsnitt av Scrubs och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Z

Jag vill ochså ändra min blogg, renee skulle ju hjälpa mg men jag hade inte rätta program m.m. Själv är jag jätte dålig på att fixa å trixa med bilder å bakrund... även om jag egentligen tycker det är kul! Spelet va ju jätte spännande!!

2009-09-17 @ 09:04:08
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0